Kraje Docelowe
Tanie Linie Autokarowe
Tanie Linie Autokarowe
Poradnik Kupującego
Jak kupić bilet autokarowy
Polak za Granicą
Hotele i Noclegi
Regulamin Przewozu
        

REZERWACJE:


Rezerwacje biletów z Polski do Włoch I z Włoch do Polski dokonuje się w siedzibie firmy lub u wyznaczonych przez przedstawicieli. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej z podaniem imienia i nazwiska, daty wyjazdu, miejsca wyjazdu i numeru telefonu. Uwaga! Rezerwacje telefoniczne mogą być dokonywane tylko i wyłącznie pod numerami telefonów podanymi na wizytówce firmy.

Potwierdzenie rezerwacji w przeddzień wyjazdu z Włoch do Polski jest obowiązkowe. Dotyczy to również osób posiadających wykupione wcześniej bilety datowane i open. Tel.: +39 347 41 94 134, +39 349 63 89 895.

BILETY:


Bilet jest ważny 6 miesięcy od daty wykupienia, jest wystawiony imiennie i nie może być przekazany osobom trzecim. Bilet bez pieczątki biura, daty wystawienia i podpisu wystawiającego jest nieważny. Klient może wykupić bilet w jedną stronę lub od razu w obie korzystając ze zniżki. Data powrotu może być określona od razu lub ustalona telefonicznie, nie później jednak niż 7 dni przed wyjazdem.

REZYGNACJE I ZWROT KOSZTÓW:


W przypadku rezygnacji z wyjazdu zwrotów kosztów biletu dokonuje biuro, w którym bilet został zakupiony. Potrącenia:
  • 10% ceny biletu

BAGAŻE:


Każdy pasażer z opłaconym biletem ma prawo do bezpłatnego przewozu 1 sztuki bagażu o wadze do 30 kg i o wymiarach nie większych niż 80 x 60 x 40 cm oraz niewielkiego bagażu podręcznego. Obsługa autokaru może przyjąć do przewozu dodatkowy bagaż za opłatą. Ponieważ odpowiedzialność przewoźnika za przewożony bagaż jest ograniczona pasażerowie proszeni są o nie przewożenie wartościowych rzeczy w głównym bagażu.

GODZINY ODJAZDU I PRZERWY:


Pasażerowie proszenie są o zgłoszenie się do wyjazdu najpóźniej 10 minut przed przewidzianym czasem odjazdu autokaru. W trasie czas postoju jest ustalony przez obsługę autokaru i podany do wiadomości podróżnych. Kierowca nie ma obowiązku przedłużenia przerwy ze względu na spóźnienia pasażerów. Nie przewiduje się przerw w podróży częściej, niż co 2-3 godziny.

ZNIŻKI:


Są stosowane dla dzieci i młodzieży, mogą wynosić od 20% do 50% ceny biletu. Przewidziano również indywidualne zniżki dla stałych klientów oraz sezonowe promocje.

INNE:

  1. Przewożenie zwierząt w autokarze jest zabronione.
  2. W autokarze obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów (dotyczy to również toalety) i picia napojów alkoholowych.
  3. Obsługa autokaru ma prawo usunąć osoby znajdujące się w stanie nietrzeźwym lub utrudniające wykonywanie przewozu bez zwrotu kosztów biletu.
  4. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności z tytułu spóźnień wynikłych z przyczyn losowych tj. warunki atmosferyczne, awaria autokaru, kontrole drogowe lub graniczne itp.
  5. Pasażer obowiązany jest posiadać ważne dokumenty zezwalające na wyjazd za granicę.
  6. Prosi się podróżnych o przestrzeganie zaleceń obsługi autokaru.
  7. Wykupienie biletu przez podróżnego jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.
 
 

Nikt nie dodał jeszcze komentarza.