Kraje Docelowe
- Polska - Anglia
- Polska - Austria
- Polska - Belgia
- Polska - Białoruś
- Polska - Bułgaria
- Polska - Czechy
- Polska - Chorwacja
- Polska - Dania
- Polska - Estonia
- Polska - Francja
- Polska - Grecja
- Polska - Hiszpania
- Polska - Holandia
- Polska - Irlandia
- Polska - Litwa
- Polska - Luksemburg
- Polska - Łotwa
- Polska - Niemcy
- Polska - Norwegia
- Polska - Rosja
- Polska - Słowacja
- Polska - Szwajcaria
- Polska - Słowenia
- Polska - Szwecja
- Polska - Ukraina
- Polska - Węgry
- Polska - Włochy
- Polska - Macedonia
- Polska - Mołdawia
- Polska - Serbia
- Polska - Portugalia
- Polska - Albania
- Polska - Czarnogóra
- Polska - Rumunia
- Polska - Bośnia
Tanie Linie Autokarowe
- Agat
- Almabus
- Awizo
- Baltic Bus
- Bartuś
- Becker Reisen
- Bermuda
- Bis-Pol
- Delta Travel
- Ecolines
- Eurobus-Eurolines Polska
- EST/ Lorek Bremen
- Eurores
- Europe Travel
- Evatrans
- Gairing
- Gatzka
- Globus-MądelTrans
- Glob-Tourist
- Gromada Bydgoszcz
- Heinz Reisen
- Interbus-Sindbad
- Intercars-Basque
- Jordan
- Jarki II
- Julia-Tour
- KTT/ BTZ Katowice
- Miś
- Nord
- Orbis Interbus
- Odra Travel
- PKS Gdańsk
- PKS Siemiatycze
- PKS Stalowa Wola
- PKS Warmia
- Polmar
- Polonia Transport
- Rudnik Tumay
- Retman
- Sandra
- Sindbad
- Sokół
- Sołtysik Reisen
- Superpol Katowice
- Trans-Europa
- Touring/ Gromada
- Zawadzkie
- Visitor
- Adamis Tours
- Eurobus
- Eurotrans
- Trans Service
- Deutsche Touring
- Riviera
- Skarpa Travel
- Wencel Tourist
- Bus Świecie
- Juventur-Wałbrzych
- Eurolines-MądelTrans
- Autokar Polska
- Akciatur
- Roma-Bus Plus
- PKS Rzeszów
- Active Trade
- An-Mar
- Biacomex
- PKS Polonus
- Eskana Bus
- Markus Gryfino
- Motyl Travel
- Brestoblawtotrans
- Biuro Madeltrans
- Adam Turs
- Orland
- ATE Transport
- Kobra
- Przykarpacki Ekspres
- PKS Ostrowiec Świętokrzyski
- Wactur
- Eastern European Travel
- Interglobus Tour
- Marek Travel
- Selment
- Elabus
- Ew-El Tour
- PKS Szczecin
- Marolines Europa Transport
- Volanbusz
- Lux-Reisen
- ATP-Mikolajew
- Tigerexpress
- Ibatur
- Dagmar
- Driver
- Polonia Tours
- Northlane Busser
- P-Trans
- Milla
- Sułtan Travel
Poradnik Kupującego
Polak za Granicą
- Pobyt w Anglii
- Pobyt w Austrii
- Pobyt w Niemczech
- Pobyt w Szwajcarii
- Pobyt we Włoszech
- Pobyt w Chorwacji
- Pobyt we Francji
- Pobyt w Norwegii
- Pobyt w Belgii
- Pobyt w Hiszpanii
- Pobyt w Holandii
- Pobyt w Grecji
- Pobyt w Danii
- Pobyt w Irlandii
- Pobyt w Szwecji
- Pobyt w Macedonii
- Pobyt w Serbii
- Pobyt na Litwie
- Pobyt na Łotwie
- Pobyt w Ukrainie
- Pobyt w Estonii
- Pobyt w Czarnogórze
- Pobyt w Czechach
- Pobyt w Bułgarii
- Pobyt w Słowacji
- Pobyt w Słowenii
- Pobyt na Węgrzech
- Pobyt w Portugalii
- Pobyt w Luksemburgu
- Pobyt w Finlandii
- Pobyt w Monako
- Pobyt w Egipcie
- Pobyt w Tunezji
- Pobyt w Maroku
- Pobyt na Malcie
- Pobyt w Rosji
- Pobyt w Turcji
- Pobyt w Izraelu
- Pobyt w Rumunii
- Pobyt w Albanii
- Pobyt w Białorusi
- Pobyt w Bośni
- Pobyt na Dominikanie
Regulamin Przewozu
I. BILETY
- Bilet jest imiennym dokumentem uprawniającym do przejazdu i nie może być odstąpiony innej osobie.
- Bilet jednostronny ważny jest na oznaczoną datę podróży, upoważnia do przejazdu w jedną stronę od miejsca
rozpoczęcia podróży do miejsca jej zakończenia.
- Bilet dla zachowania swojej ważności powinien zawierać:
- określenie daty podróży oraz jej relację.
- imię i nazwisko okaziciela legitymującego się nim podczas podróży,
- nazwę przewoźnika-sprzedawcy,
- kwotę opłaconą za bilet,
- pieczątkę biura (agenta), w którym dokonano zakupu,
- Dla uzyskania zniżki wymagane jest przy zakupie biletu przedstawienie stosownego dokumentu uprawniającego
do zniżki.
II. REZERWACJA, SPRZEDAŻ, ZWROT NALEŻNOŚCI
- Na obsługiwanych liniach nie prowadzi się rezerwacji miejsc bez zakupu biletu.
- Zasady odstąpienia od umowy są następujące: Płatnik może odstąpić od umowy przewozu do momentu zamknięcia
listy rezerwacyjnej na dany kurs (dzień przed wyjazdem) co wiąże się z 20% potrąceniem wartości biletu.
Chęć odstąpienia od umowy wyraża Płatnik zgłaszając się do punktu, w którym zawarł umowę. Płatnik otrzymuje
zwrot w terminie 14 dni od momentu złożenia wniosku o odstąpienie od umowy.
- Nie wystawia się duplikatów biletów i nie zwraca się należności za bilet zagubiony.
III. ZMIANY
- Na zakupionym bilecie nie dokonuje się zmiany daty wyjazdu.
IV. BAGAŻ
- Pasażer ma prawo do przewozu 1 sztuki bagażu do 25 kg o wymiarach 90 x 75 x 25 cm oraz bagażu podręcznego
o wadze do 5 kg.
- Dodatkowy bagaż maże być zabrany w miarę wolnego miejsca, każdorazowo decyduje o tym załoga autobusu.
- Przewożony bagaż w luku bagażowym powinien być podpisany.
- Przewoźnik może odmówić zabrania bagażu zawierającego:
- substancje zagrażające bezpieczeństwu pasażerów i załogi autokaru.
- rzeczy niebezpieczne lub mogące wyrządzić szkodę osobom lub mieniu, w szczególności materiały trujące,
żrące, łatwopalne, wybuchowe, promieniotwórcze, itd.
- rzeczy, których przewóz jest zabroniony na podstawie odrębnych przepisów.
- Bagaż pozostawiony w autokarze jest przechowywany przez 2 miesiące na koszt podróżnego.
- Reklamacje dotyczące bagażu przyjmowane są przez obsługę autokaru wyłącznie w chwili jego wydania.
- Przewóz zwierząt jest zabroniony – wyjątek stanowią psy przewodnicy osób niewidomych.
- Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż przewożony w lukach bagażowych jest ograniczona do wartości aktualnej
ceny biletu jednokierunkowego na danej linii. W przypadku bagażu o większej wartości podróżny winien
ubezpieczyć taki bagaż i posiadać przy sobie polisę ubezpieczeniową.
- Za rzeczy przewożone poza lukiem bagażowym (bagaż podręczny, dokumenty, biżuteria, gotówka, papiery
wartościowe) przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
V. PRAWA I OBOWIĄZKI PASAŻERA
- Pasażer zobowiązany jest do stawienia się na przystanku minimum 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru.
Niestawienie się pasażera jest uznawane jako rezygnacja z podróży.
- Pasażer wsiadając do autokaru ma obowiązek okazać ważny na daną linię bilet.
- Pasażer ma prawo zmienić miejsca wsiadania lub wysiadania z autokaru, po wcześniejszej akceptacji przewoźnika
(zmiana musi być zaznaczona w bilecie).
- Pasażer zobowiązany jest, przed wykupieniem biletu do zapoznania się z dokumentem – "Ogólne Warunki
Przewozu”, zakup biletu jest równoznaczny z akceptacją tych warunków.
- Pasażerowie proszeni są o podporządkowanie się zarządzeniom załogi autokaru wynikającym z realizacji
obowiązków zapewnienia sprawnego i bezpiecznego przejazdu, a także dbałości o mienie pasażerów i przewoźnika.
- Pasażer odpowiada za wszystkie szkody wyrządzone przez niego w autokarze.
- W autokarach liniowych obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych
lub narkotyków.
- Ewentualne skargi i zażalenia związane z realizacją umowy przewozu przyjmowane są wyłącznie w formie
pisemnej do 31 dni od zakończenia podróży.
VI.PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA
- Autokar obsługujący daną linię jest odpowiednio oznaczony tablicą informacyjną.
- Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w autobusie lub żądać jego opuszczenia w przypadku
gdy pasażer:
- nie przestrzega warunków przewozu,
- jest pod wpływem alkoholu, narkotyków lub jest chory zakaźnie,
- zakłóca porządek w autokarze,
- nie przestrzega zarządzeń załogi.
- Przewoźnik odpowiada za szkody wyrządzone pasażerowi od chwili wejścia do chwili opuszczenia przez niego
autobusu, oraz za uszkodzenia lub całkowitą, bądź częściową utratę bagażu – z wyjątkiem przypadków gdy
w/w sytuacja powstała z winy pasażera lub osoby trzeciej –za takie szkody przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub odwołanie kursów powstałe z niezależnych od
niego przyczyn (żywioły, decyzje wojsk i policji lub inne).
- Dzieci do lat 12 mogą podróżować wyłącznie pod opieką dorosłych.
- Na czas podróży pasażer w autobusie ubezpieczony jest przez przewoźnika w ramach obowiązujących ubezpieczeń
komunikacyjnych.
Dodaj komentarz i ocenę
Nikt nie dodał jeszcze komentarza.